PRIMERES FIRMES.Tàpies, Miró, Plensa, Barceló, Picasso, Dalí, Feito, Alcaraz.

Obres de Tàpies, Miró, Plensa, Feito…en Blanes. Tenim el plaer una vegada més de presentar-te una acurada selecció d’obres majoritàriament en gravat d’artistes de primer nivell tan nacional com internacional “Primeres Firmes” és un recull del treball de tot un any perquè la vostra visita sigui atractiva, interessant i a la vegada engrescadora tant des del punt de vista artístic com des del punt de vista d’inversió.
Tots i cada un dels artistes que hi trobaràs, tenen un reconeixement internacional de primer ordre: Tàpies, Miró, Plensa, Barceló, Picasso, Dalí, Feito, Alcaraz. Tots tenen obres en museus, fundacions i col•leccions importants tant aquí com a l’estranger. Recomanem la visita.
————–
Tenemos el placer una vez más de presentarte una cuidada selección de obras mayoritariamente en grabado de artistas de primer nivel tanto nacional como internacional, “Primeras Firmas” es una recopilación del trabajo de todo un año para que vuestra visita sea atractiva, interesante y a la vez estimulante tanto desde el punto de vista artístico como desde el punto de vista de inversión.
Todos y cada uno de los artistas que encontrarás tienen un reconocimiento internacional de primer orden: Tàpies, Miró, Plensa, Barceló, Picasso, Dalí, Feito, Alcaraz. Todos tienen obras en museos, fundaciones y colecciones importantes tanto aquí como el extranjero. Recomendamos la visita.



Els comentaris estan tancats.