Skip to main content

En la nostra línia de col·laboracions entre el món de l’Art i l‘interiorisme, us volem presentar un projecte de decoració d’una casa a Lloret de Mar on la nostra galeria ha tingut el plaer una vegada més de col·laborar-hi.
La casa ha estat projectada per l’arquitecte Marc Ribas i l’interiorisme és obra de l’estudi de la Maite Prats.
La nostra col·laboració ha consistit en situar les obres per poder fer les fotografies de les estances a fi de poder realitzar aquest reportatge.
D’acord amb el criteri de la decoradora ens vàrem cenyir a la seva idea de complementar  l’interior on les obres en algun moment  tenien protagonisme i en altres eren un complement del projecte ja realitzat.
Sempre hem cregut en que l’Art és el complement perfecte per donar exclusitat a qualsevol projecte d’interiorisme.
Quedem a la vostra disposició.
Us desitgem un Bon Estiu !!!


En nuestra línea de colaboraciones entre el mundo del Arte y el interiorismo, os queremos presentar un proyecto de decoración de una casa en Lloret de Mar donde nuestra galería ha tenido el placer una vez más de col·laborar.
La casa ha sido proyectada por el arquitecto Marc Ribas y el interiorismo es obra del estudio de Maite Prats.
Nuestra colaboración ha consistido en situar las obras para poder hacer las fotografías de las estancias a fin de poder realizar este reportaje.
De acuerdo con el criterio de la decoradora nos ceñirmos a su idea de complementar el interior donde las obras en algún momento tenían protagonismo y en otros eran un complemento del proyecto ya realizado.
Siempre hemos creído en que el Arte es el complemento perfecto para dar exclusitat a cualquier proyecto de interiorismo.
Quedamos a su disposición
Os deseamos un Feliz Verano !!!