Skip to main content

Veure la hiperrealitat plasmada en una tela o en una escultura i tenir la sensació de que l’artista és un geni del volum o del dibuix i dels pinzells,  que aconsegueix en tot moment la sensació de que “sembla que és pugui tocar”,  això no està a l’abast de molts artistes.
Hem fet una selecció de 6 artistes per acostar-nos a l’hiperrealisme, ells amb la seva tècnica ens ensenyaran que això és possible. Aquesta és una exposició on volem reivindicar aquest treball, el dibuix exacte, la pinzellada gairebé imperceptible, sense gruix, mostrar que la veladura com a tècnica molt antiga que és, torna a estar de moda ja que sense ella no és podria arribar a aquest grau de perfecció i de definició.
Esperem la vostra amable visita per gaudir, parlar i comentar que hi ha artistes que s’atreveixen i aconsegueixen aquest propòsit.
Sigueu-ne benvinguts!!
——————————————————————————————————————————————————————

Ver la hiperrealidad plasmada en una tela o en una escultura y tener la sensación de que el artista es un genio del volumen o del dibujo y de los pinceles, que consigue en todo momento la sensación de que «parece que se pueda tocar», esto no está al alcance de muchos artistas.
Hemos hecho una selección de 6 artistas para acercarnos al hiperrealismo, ellos con su técnica nos enseñarán que esto es posible. Esta es una exposición donde queremos reivindicar este trabajo, el dibujo exacto, la pincelada casi imperceptible, sin espesor, mostrar que la 
veladura como técnica muy antigua que es, vuelve a estar de moda ya que sin ella no se podría llegar a este grado de perfección y de definición. 
Esperamos su amable visita para disfrutar, hablar y comentar que hay artistas que se atreven y logran este propósito.

Sed bienvenidos!!

l'Hiperrealisme