Skip to main content

Continuant el programa d’exposicions que la Galeria te preparat per aquest any, a partir del 15 de setembre 3 artistes ens obren la porta a una mostra d’art contemporani testimoni de la diversitat i la riquesa creativa dels seus autors.
Fernando Daza ens sorprèn amb atmosferes treballades íntegrament amb paper on la delicada composició busca espais eteris vaporosos i ingràvids.
Pierre Louis Geldenhuys ens proposa un diàleg amb una tela de seda salvatge on a base de plecs crea composicions de dibuixos geomètrics realçant la bellesa del teixit amb propostes de contrallums.
Pepe Puntas ens convida a entrar en el seu món imaginari de somnis i realitats treballant sobre una base de fusta amb gran nombre de capes de pintura acrílica on poder dibuixar posteriorment amb un punxó per finalment rascar i encerar per donant-li un resultat original i únic.
Per vosaltres.
———————
Continuando el programa de exposiciones que la Galería tiene preparado para este año, a partir del 15 de septiembre 3 artistas nos abren la puerta a una muestra de arte contemporáneo testimonio de la diversidad y la riqueza creativa de sus autores.
Fernando Daza nos sorprende con atmósferas trabajadas íntegramente con papel donde la delicada composición busca espacios etéreos vaporosos y ingrávidos.
Pierre Louis Geldenhuys nos propone un diálogo con tejido de seda salvaje donde a base de pliegues crea composiciones de dibujos geométricos realzando la belleza de la ropa con sus propuestas de contraluces.
Pepe Puntas nos invita a entrar en su mundo imaginario de sueños y realidades trabajando sobre una base de madera con gran número de capas de pintura acrílica donde poder dibujar posteriormente con un punzón para finalmente rascar y encerar por dándole un resultado original y único.
Para vosotros.